Elimină peste 2000 de hârtii din Compania ta, cu o aplicație pe telefon!

Image

Optimizările nespuse pe care firmele de succes le folosesc zi de zi.

Cheia succesului este organizarea eficientă

Icon

Cât de des te trezești cu gânduri care nu-ți dau pace, precum:

  • “Cât de bine o duce compania mea?”
  • “Avem suficienți bani de salarii?”
  • “Cât de multumiți sunt clienții noștri?”

Un manager a punctat excelent într-un articol: nu știi ce venituri vei avea în luna curentă, dar știi destul de clar ce costuri vei avea.

Image

O întrebare care se naște pe baza ideii anterioare este: “Cum poți obține mai multe rezultate cu aceleași costuri?”. Dacă un agent vizitează lunar 20 de clienți, este oare posibil să viziteze 25, 30 sau poate chiar mai mulți clienți? Câte rapoarte de activitate îți trebuie ca să înțelegi activitatea unui om din echipă? Cât timp iți ia să investighezi și să dai telefoane?

Pericolele „birocrației”...

Icon

Mulți dintre manageri au trecut prin stresul generat de hârtii și rapoarte întârziate. De aceea, au căutat soluții dintre cele mai inovative.


Au început cu rapoarte pe hârtie, ceva simplu, la obiect…


Însă, la o echipă de cel puțin 10 oameni, se strâng 50 de pagini pe săptămână, 200 de pagini pe lună și peste 2000 de pagini pe an.

Image

Cine petrece în Compania ta echivalentul a câteva luni dintr-un an doar ca să verifice hârtii? Altii, au trecut la Excel. Și au ajuns din nou la coșmarul teancurilor de hârtii...


În plus, cui îi place să scrie rapoarte? De obicei, colegii amână completarea datelor pentru sfarșitul zilei. Dacă se poate, amână pentru sfarșitul săptămânii sau pentru “cândva în viitor”.

Digitalizarea afacerii te va propulsa înainte

Icon

Peter Drucker zicea că „ceea ce poate fi măsurat, poate fi optimizat”. Digitalizarea este soluția pe termen lung pentru că face viața ușoară oamenilor de pe teren și le permite să completeze ușor rapoartele, în timp real.


Datele sunt preluate automat, iar o vizită la un Client este ușor de bifat.


Vei avea rapoartele atunci când trebuie și cum îți trebuie. Vei avea timpul pe care ți-l dorești ca să lucrezi “la afacere” și nu “în afacere”. În plus, colegul de pe teren va avea evidența activității sale.


Va fi mult mai simplu și elegant să își aducă aminte că trebuie să sune sau să viziteze un Client.

Cum arată organizarea eficientă?

Icon

Toate rapoartele de care ai nevoie, într-un singur loc!


Să ai rapoartele de activitate în timp real și să îți responsabilizezi echipa de pe teren este doar o parte din multitudinea de beneficii pe care o aplicație de pe telefonul mobil precum Nexus Driver ți le poate oferi.

Image

Aplicația este integrată cu serviciul de management al flotei auto prin GPS, Nexus GPS Tracking, în care vei vedea toate rapoartele de activitate ale echipei.

Ia acum primul pas către succes

Icon

Lucrăm deja cu peste 1500 de companii. Îți Garantăm că îți returnăm 100% din banii plătiți pe Serviciile noastre dacă în primele 3 luni nu îți reduci costurile cu cel puțin de 3 ori valoarea investiției.


Dar să nu ne grăbim! Nu trebuie sa plătești nimic, trebuie doar să completezi formularul de mai jos și un expert de la Nexus te va contacta ca să îți ofere consultanță gratuită despre cum poate afacerea ta să înflorească, maximizând resursele pe care le ai deja.

Completează formularul și vom lua legătura cu tine!

Icon